tirsdag 17. mai 2011

17 mai

Gratulerer med dagen. I dag har vi hatt en fantastisk 17 mai. Ask har spist mange mange is i følge han selv (fire tror jeg det ble) og har storkost seg. Vi hadde noen gode naboer på 17 mai frokost mens vi så starten på barnetoget på tv. Etter det var vi en tur hos mine foreldre, før vi avsluttet dagen med middag på Tårnhuset i Kolbotn med våre gode naboer. Herlig dag!
Først var det feiring av 17 mai i barnehagen på mandag.
Kake må til.


Ask og meg pyntet for den store dagen. Og for de som lurer, så har jeg Lierbunaden.
Mine to fine gutter.Today is the national constitution day here in Norway and the day is a day for the kids. DS have eaten as many ice creams as he can. We had a wonderful day with our neighbours and a visit to my parents.

3 kommentarer:

gyldenkron sa...

Gratulerer med dagen i går. Ser ut som dere har kost dere. Flott bunad, og flotte gutter du har

Tuppelura sa...

Så fin gutt du har :) Ser ut som om han hadde en super dag!
Flott bunad har du også.

Felisi sa...

Fine 17. maibilder, og det er en nydelig gutt du har :)