søndag 26. februar 2012

Nytt sjal og ny side i min art journal

Her for litt siden ble jeg ferdig med nok et sjal. Dette sjalet, Mousseux, snublet jeg tilfeldig over i høst, men jeg fant ikke tiden til å strikke det da innimellom jobbing, juleforbredelser, julegave- og julekortlaging. Tidligere denne måneden startet endelig opp (jeg hadde kjøpt garnet jeg skulle bruke allerede i høst, så det skulle det ikke stå på). Det var et enkelt sjal å strikke egentlig og kombinasjonen av Drops Baby Alpakka Silk og Drops Kid Silk var vellykket synes nå jeg.

Etter litt jobbing i dag (er ikke spesielt glad i å jobbe på søndager, men noen ganger må det til for å komme i land med prosjekter), så lagde jeg en side i min art journal. Jeg fikk god hjelp av Ask denne gangen. Han valgte hvilke farger jeg skulle bruke av malingen og han har fargelagt begge hjertene, de svarte bokstavene og klistret på skyene. Et veldig godt samarbeid.


3 kommentarer:

Anette sa...

Kjempeflott sjal!!!

Tuppelura sa...

Så flott sjal.
Liker veldig godt Art Journalen din. Du er kreativ! :)

Vibekes lille ullne sa...

Nydelig sjal! Veldig fint både i farge og mønster og ikke minst veldig mykt tipper jeg. :)

Morsomt med art journal og koselig å lage den sammen med Ask. :)