mandag 26. mars 2012

Endelig er våren her...

Etter en travel uke dro jeg til Molde på torsdag ettermiddag. Fredagen skulle jeg i et møte og etter endt møte tuslet jeg litt rundt i Molde sentrum. Jeg måtte jo kikke meg litt rundt når jeg er i byen for første gang. Lunsjen inntok jeg på Syd i Molde. En vinbar ved sjøen. De hadde masse god vin, men det ble bare lunsj og litt brus på meg denne gangen. Kjøkkenet på Syd kunne diske opp med en variant av dagens pasta til meg, uten melkeprodukter i. Supergodt var det! Været var ikke mye å skryte av, overskyet og regnbyger.

Da var det godt å komme tilbake til Tigerstaden og sola. Jeg dro rett fra Gardermoen til treninga til poden. Vi var ikke hjemme før godt over syv og da kunne endelig helga starte. Lørdagen i strålende solskinn gikk til å flytte min venninne fra leilighet i Kongsberg til leilighet i Tigerstaden. En lang dag, men vi fikk alt med oss på et flyttelass. Søndag ble en lat dag. Ask koste seg ute hele dagen og vi hadde en liten sykkeltur bort på lekestativet på skolen. Mannen var å trente og jobbet litt og jeg koste meg med litt art journaling. Denne siden ble til i løpet av søndagen.


3 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min.
Rart og tenke på at vi bor i samme land når du beskriver vårstemningen så godt. Her er det vått vær, vann renner i alle retninger. Fargene ute er grått, hvitt og svart- altså ikke mye vårlig her.
God påske=)

Anne sa...

Art journaling har du virkelig taket på! Morsomt å se variasjonen i uttrykkene på sidene du lager :-)

Våren har virkelig kommet hit også. Solen skinner, men i dag er det ganske kjølig,- og tross alt mer normalt marsvær enn det vi hadde forrige uke.

Ha en fin helg, og takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte! Ønskjer deg ei fortsatt fin påske.