søndag 10. juni 2012

Lenge siden

Det er lenge siden jeg sist jeg blogget nå. Våren har rett og slett vært en smule hektisk. Men sånn er det noen ganger og det kommer man seg gjennom. Kort oppsummert så har poden vært rosaruss og 17 maifeiringen var strålende til tross for varslet øs pøs regnevær. Poden har også vært på overnattingstur med barnehagen, 2 netter borte fra mor og far. Skummelt, men det gikk over all forventning og han hadde det storartet! Bryllup har vi også vært i og jeg har rett og slett glemt å ta bilde av kortet jeg lagde, men håper at jeg kan få ordnet det etterhvert.
Våren har også gått med til mye trening som betalte seg i går. Undertegnede ble gradert både i Hapkido og Taekwondo i går og er strålende fornøyd.
Oppi alt dette har jeg også fått tid til litt strikking og hekling. Her er bilde av to av prosjektene mine. Et par evighetssokker (oppskrift fra Drops) strikket i Fabel på pinne 2,5mm (sokk nr 2 var veldig tung å få strikket ferdig) og et sjal jeg nettopp ferdigstillet. Det er heklet i Holst Supersoft i fargen Ember. Det heter Festival shawl og er heklet på pinne 5mm.



For en drøy uke siden var jeg med noen kolleger på tur fra Kværnerbyen og opp Svartdalsparken til Bryn. Det var første gang jeg har gått i Svartdalsparken og det er virkelig en perle. Her er et lite utvalg av bildene jeg tok.






Ingen kommentarer: